7. joulukuuta 2010

Day 06 – Your day


Tänä aamuna olin todella laiskalla päällä. Koulu alkoi vasta 12.40, mutta heräsin jo hieman ennen yhdeksää. Hain aamupalaa ja palasin huoneeseeni. Söin aamupalan ja menin vielä hetkeksi sänkyyn ja taisin jopa nukahtaa. Kymmenen aikoihin tai hieman siinä jälkeen istahdin koneen ääreen ja tein pakolliset naamakirjakierrokset ja kävin blogien päivitykset läpi.


Molemmat vanhemmistani olivat aamulla töissä ja minun oli tarkoitus mennä pyörällä kouluun, mutta onnistuin narraamaan kyydin eräältä ystävältäni, joka oli juuri lähdössä ajamaan Espooseen. Jouduin mennä koululle hieman ajoissa, mutta mieluummin se, kuin kuuden kilometrin pyöräily tuolla luistinradalla. Sitä paitsi en ollut tehnyt matikanläksyjä illalla, joten niiden rustaamiseen olisi mukavasti aikaa. 


Koulupäivä ei ollut mitenkään tavallisuudesta poikkeava. Koko ajan pääkopassa kyti vain ajatus, että kun pääsisi pian kotiin. Tällä hetkellä ainut kiinnostava kurssi on uskonnon etiikan kurssi, jossa menossa ovat etiikan esitelmät. Minun aiheeni on eutanasia ja esitelmäni on luultavimmin ensi viikon tiistaina (luultavimmin siksi, että lupasin vaihtaa päivää ystäväni kanssa, koska hänen esitelmänsä on tämän viikon torstaina ja minä tein esitelmäni jo tänään ja voin siis aivan hyvin pitää sen pois alta). Olen myös suunnattoman ylpeä itsestäni, sillä en ole viimeiseen ikuisuuteen tehnyt mitään asiaa valmiiksi ennen kuin on ollut aivan pakko. 


Koulun jälkeen olen siis väkertänyt lähinnä tuota esitelmää ja katsonut Salatut Elämät. Kohta voisi siirtyä lukemaan ja jos sitä kerrankin vaikka nukkuisi edes kunnon yöunet. Tänään en edes haksahtanut päiväunille, koska päätin, että esitelmänihän muuten tulee tänään valmiiksi, tuli mitä tuli.

Ps. Kuvat ovat muistaakseni viime viikolta. Puhelimella otettuja ja ihmettelen todellakin tuota hyvää laatua.
Pps. Se kadonnut adapteri löytyi minun kamerastani. :D

1 kommentti:

  1. upeita kuvia ja kiva blogi! =) tulin lukijaks !

    ps. www.twentyfoursevenwithme.blogspot.com

    VastaaPoista