27. huhtikuuta 2011

Pääsykokeita


Olen ehkä vain hieman myöhässä tämän kirjoituksen kanssa, sillä pääsykokeenihan nyt olivat jo viikko sitten. Ylläoleva kuva kahden muun kuvan lisäksi on ainut kuvasaalis, mitä kerrytin tämän kolmen päivän reissuni aikana. Minulla ei vain todellakaan ollut aikaa ottaa kuvia, sillä sain todellakin vain juosta paikasta toiseen ja kokeesta toiseen. Voin kertoa, että kotiinpääsy keskiviikkoiltana oli parasta mitä minulle on tapahtunut hetkeen. 

Olin siis kaksissa kokeissa: tiistaina Tampereella ja keskiviikkona Jyväskylässä. Toinen meni vähän paremmin kuin toinen, mutta en nyt jaksa vatvoa noita kokeita enempää. Yritän kirjoittaa ihan tähän paperipäiväkirjaan vähän kattavempaa selostusta reissusta, mutta te saatte kuulla asiasta vasta sitten, kun toivottavasti saan paikan jostain koulusta. :D En jaksa nyt alkaa mitään hehkuttamaan, jos en kuitenkaan pääse edes kouluun. :)

Täällä kotosalla jatkuu kuitenkin vielä toistaiseksi lomailu. Töitä on haettu, mutta tällä hetkellä varmaa on vain se, että olen töissä heinäkuun puolesta välistä elokuun puoleenväliin, eli kuukauden. Eilenkin vielä lähetin yhden hakemuksen ja täytyy vain toivoa, että pian tärppäisi. Koulun loppumisesta on jo kuitenkin kaksi kuukautta ja olisin ihan valmis menemään jo töihin. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti