2. huhtikuuta 2012

Day 21 - Another moment


Minulla ei ole hirveän vanhoja kuvia koneellani ollenkaan, koska suurin osa niistä on ulkoisella kovalevylläni, joka on tietenkin Jyväskylässä. Kuka itse asiassa edes sanoit, että tämän kuvan pitäisi olla vanha? Tässä kuitenkin tällainen otos päivästä, jolloin juhlin täysi-ikäisyyttäni. No tuleehan siitäkin jo syksyllä kaksi vuotta, että alkaa tämäkin kuva melko vanha olla. :D Syntymäpäiviäni vietettiin erään ystäväni mökillä ja kaikki olivat nyyttärimielessä tuoneet mukanaan jos jonkinnäköistä syötävää. Kakkukin tuli kuin tilauksesta, eikä minun tarvinnut sitä itse loihtia. ♥ Oikein mieleenpainuvat juhlat olivat. Minulla olisi myös näitä syntymäpäiviä koskien yksi ikuisuustehtävä suorittamatta: sain nimittäin eräiltä ystäviltäni lahjaksi kertakäyttökameran, johon minua pyydettiin ikuistamaan syntymäpäiviäni tuon illan ajan. Uskokaa tai älkää niin minulla on edelleenkin se filmi (onko se filmi?? ) kehittämättä. Monta kertaa olen yrittänyt ottaa itseäni niskasta kiinni, mutta toistaiseksi huonoin tuloksin. :)

I actually don't have so many old photos in my computer because major of my photos are in external memory, which is in Jyväskylä of course. But who said that moment has to be somewhere far away in the past? Here is a photo from a day when I celebrated me turning an adult. Well, this happened 1½ years ago, so it is quite long time ago. :D I had parties in my friend's cottage and everyone had brought something to eat with them. I didn't even do the cake. ♥ Such an unforgettable parties. :) I also have one endlessness task concerning these parties: I got dispensable camera from my friends and my task was to take photos from the party. Believe or not I still haven't got those photos because the film is still inside the camera. :D I have tried many times to do that but somehow I've always forgotten.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti