24. tammikuuta 2011

Day 13 – This week

Maailman suloisin kummityttö ♥

Minä aion vielä jossain vaiheessa saattaa tämän haasteen kunnialliseseti loppuun, joten päätin tänään jatkaa urakkaani. Luodaan lyhyt katsaus tähän jo alkaneeseen, mutta osakseen vielä tulevaan viikkoon. Normaaliahan arkea tämä suurimmaksi osaksi on, eikä mitään maata mullistavaa ole tapahtumassa.

Maanantaina eli tänään olen ollut koulussa. Tuli varmasti yllätyksenä kaikille. Matematiikka tuottaa minulle harmaita hiuksia, sillä en viikonlopun aikana ehtinyt, enkä lopulta enää jaksanut tehdä läksyjä. Tervetuloa vain kirjoitukset. Olen varmaan täälläkin jo ilmaissut suunnatonta helpotustani siitä, että onneks lakkini ei ole kiinni tuosta matikasta. Voisi nimittäin ihan hyvin jäädä lakki tulematta. :D

Tiistaina on jälleen se ihana päivä, kun joudun mennä kylälle aamulla kahdeksaksi, vaikka koulu alkaa vasta 12.40 iltapäivän puolella. Tässä juuri kalastelen tietoja, että voisinko mennä pitämään kummitytölleni seuraa siksi aikaa ja vierailla samalla serkkujeni luona. Koulua on sitten neljään saakka ja illan pitäisi kulua matematiikan läksyjen parissa, mutta luultavasti teen jotain aivan muuta.

Keskiviikkona odotamme ystäväni kanssa jännityksellä, että saammeko penkkaripukumme tilattua. E:n pukua ei ole ollut varastossa ja sen pitäisi tulla keskiviikkoon mennessä. Toivottavasti vielä toimituskin olisi nopea sillä minun pukuni joutaa vielä todennäköisesti pienennykseen. Hieman jännittää, että kuinka tämän kanssa oikein käy. Pidetään peukut pystyssä.

Torstai ei mitään kummoisempia velvollisuuksia sisällä läksyjentekoa lukuunottamatta. Onneksi koulu loppuu 18 päivän päästä!!! Penkkaripäivä mukaanluettuna. :) Olen niiin iloinen!

Perjantaina on viimeinen palautuspäivä erään pro collega -hakemuksen. Saatan siitä myöhemmin vielä mainita, jos siitä jotain poikii. Matikan kokeen sisältää myös tämä päivä. Hyvästi tulevaisuus. Opettajamme varmaan piirtää ristinmerkkiä sen jälkeen, kun on tarkastanut kokeeni. Hänen mielestään matematiikan tulisi olla henki ja elämä ja minä olen täysi luuseri. :D

Lauantai ei mitään. Ehkä nuortenilta.

Sunnuntai valtuuston siunauskirkko, valtuuston kokous ja bändiharkat.

Kiitos! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti