30. tammikuuta 2012

nettiterveysapteekki.fi

Viikko sitten tiistaina lueskelin Mungolifen Annan uusinta postausta, kun törmäsin alla olevaan näkyyn. Hä? Onko tuo tuossa todellakin minun nimimerkkini?? Tulin siihen tulokseen, että olin voittanut 60 euron lahjakortin nettiterveysapteekkiin, mutta en uskaltanut hihkua sen enempää ennen kuin viimeinkin olin saanut sähköpostia, jossa todellakin varmistettiin minun voittoni kyseisessä arvonnassa. Skeptinen tai jotain? :D Aloin tutkia kyseisen putiikin nettisivuja ja miettiä, että mihinhän tuon 60 euroa käyttäisi. :)


(Asiasta hieman poiketen. Olen jo hyvin pitkään miettinyt kuinka screenshotteja otetaan, mutta en ole vaivautunut ottamaan asiasta selvää. Juuri äsken raahauduin niinkin kauas kuin googleen ja vastaus olikin muutaman näppäimen paukutuksen ja klikkauksen takana. Enhän minä laiska ole tai mitään. Tämä olisi jo miltei muutamien aploodien arvoinen suoritus. :D)


Päivän tai pari taisin pohdiskella tilaustani, ennen kuin sen ostoskoriin saakka sain näppäiltyä. Tänään puhelimeeni sitten tulikin viesti, jossa kyseisen paketin ilmoitettiin olevan postissa. Juuri siinä postissa, joka on siellä suunnalla, missä ei tule käytyä.. No anyhow. Olin joka tapauksessa menossa kauppaan hakemaan tarvikkeita persikkarahkatorttua varten (postaus siitä coming later), joten ihan yhtä hyvinhän voisin käydä hieman kauempana kaupassa ja hakea sen paketin samalla.Sisältö näytti pikaisesti katsottuna ylläolevalta.


Sitten hieman tarkempaan paketin syynäykseen. Tämän ensimmäisen ostoskoriin sujahtavan asian miettimiseen en käyttänyt aikaa ollenkaan. Olen jo todella pitkään miettinyt kuukupin ostoa ja pääsin jopa kerran aikeissani jo niin pitkälle, että ostinkin kyseisen kapistuksen. Noh, liian isossa koossa. Jostain syystä apteekkitäti suositteli minulle sitä kakkoskokoa tämän ykkösen sijaan ja metsäänhän sitä mentiin ja kovaa. :) En sitten millään viitsinyt käyttää rahaa toiseen kuppiin, mutta onneksi ei tarvinutkaan! Ensimäinen kokeilukerta takana ja ei voi muuta sanoa kuin, että kokeilut jatkukoon. :D Mutta enhän minä tämän kanssa hevillä luovuta!




Seuraavaksi paketista kuoriutua Acon nuorelle iholle tarkoitettu kolmen tuotteen paketti. Puhdistusvaahto, kasvovesi ja päivävoide. Olen todella huono huolehtimaan ihostani ja ajattelin, että ehkä kivojen tuotteiden innoittamana jaksaisin pitää hieman enemmän huolta ihostani. Nämä pääsevät siis testaukseen tänään. :)


Viimeisenä tuotteena valitsin itselleni kauratyynyn. Kiputiloja kun löytyy hartioista ja päästä aina selkään saakka, niin ajattelin tämän olevan oiva apu tuollaisiin hetkiin. Pikainen testaus osoittikin tyynyn erittäin hyväksi rentouttajaksi! Täytynee ehkä vielä tänään nukkumaan mennessä heittää tuo harteille. Taitaa nukkumatti tulla unihiekkansa kanssa, ennen kuin ehtii silmät kunnolla ummistaa. :D


Tämän putelin spotatessani laatikosta totesin, etten kyllä ainakaan itse ole tätä tilannut. Ajattelin sen olevan joku tuotelahja ja äsken kun tuota linkkiä tuohon postauksen alkuun haeskelin, niin etusivuilla lukikin, että avajaisten kunniaksi jokaisen tilauksen mukana lähetetään tällainen monivitamiinivalmiste -puteli mukana. :) En tiedä mitä mieltä te olette, mutta ainakaan minua ei tuo pullon ulkomuoto hirveästi houkutellut. Mutta makutestaus osoitti, että ihan hyvin tuo ainakin alas menee. Juuri kun ostin itselleni jotain monivitamiinitabletteja niin saan tämän. :D No onpa ainakin mitä napsia talven mittaan.


Ja tässä vielä yhteispotretti, josta kuitenkin puuttuu vielä yksi jäsen...


Leipomushetken jälkeen nimittäin tulin kaurapussi olalla tähän koneeni äären ja silloin vasta huomasin, että laatikkohan ei vielä edes ollut tyhjä. Pohjalla oli vielä tämä pieni huulivoide -putilo. Tuli kyllä hyvään saumaan, koska meinasin jo tilata seuraajan Bevita R -huulirasvalleni, jota ilman en olisi selvinnyt näiden halkeilevien suupielieni kanssa. Tämä kuitenkin lähtee nyt kokeiluun sen jälkeen!

Miltäs paketti teidän mielestänne näyttää? Mitä tuotteita olisitte itse halunneet tilata lahjakortilla?

Ps. Huomasin muuten, että tuo viimeinen, keittiöin paremmassa valossa otettu, kuva on huomattavasti laadukkaampi kuin nuo aikaisemmat sisaruksensa. No, menkööt. :)

4 kommenttia:

  1. Noita Acon tuotteita haluaisin kyllä itsekin päästä testaamaan, sen verran kehuja ne on keränny :)

    VastaaPoista
  2. Olen tosiaan itse aivan äärimmäisen laiska ja huono pitämään ihostani huolta, mutta eipä ainakaan ensimmäisen käyttökerran jälkeen mitään pahaa sanottavaa ole. : p

    VastaaPoista
  3. Voi onnea sulle! En taas oo vähään aikaan kattonu sun blogia mutta nyt rupesin seuraamaan :) Mua taas kiinnostaa hirveän olleelliset asiat kuten: mitä toi tarkottaa, että "mattapinnan jättäv kasvovesi/päivävoide"? Mitä oot tykänny noista tuotteista? :)

    VastaaPoista
  4. Kiitoksia! :) Tarkoittaa kirjaimellisesti sitä mitä siinä sanotaan: iho ei jää kiiltämään noiden käytön jälkeen, vaan jää mattaiseksi. :) Nooh muut on ollu tosi hyviä, mutta toi kasvovesi ei sopinu mun iholle ollenkaan ja sain siitä jonkinlaisen allergisen reaktion.. :/ Se kirvels tosi paljon ja iho meni punaseks ja tuli näppyjäkin jonkun verran. Ja kuivatti kans mulla tosi paljon.

    VastaaPoista