19. joulukuuta 2012

Pukki ovella kolkuttaa..

Oikeastaan vasta eilen aloin hieman miettimään mitä haluaisin joululahjaksi kun isä soitti minulle ja kysyi toiveitani. Eioota hänelle jouduin kauppaamaan, sillä eipä minulla oikeastaan ole mitään sen kummoisempia toiveita joululahjojeni suhteen. Tai jos totta puhutaan niin en saa tällä hetkellä mieleeni ainuttakaan asiaa, mitä haluaisin pyytää joululahjaksi. :D


Olen joskus vuosia sitten aloittanut Gilmoren tyttöjen katselun, mutta tuolloin jämähdin muistaakseni viidennen kauden jaksoihin jostain syystä. Hetki sitten aloitin kuitenkin sarjan katselun uudelleen ja tällä hetkellä menen kolmannen kauden loppupuolella. Ostin myös Anttilasta edulliseen kymmenen euron kappalehintaan kaudet viisi ja kuusi ja nyt minulta puuttuukin enää ensimmäinen ja viimeinen kausi. Näitä en kuitenkaan aio lahjaksi pyytää, sillä eipä isä niitä kotoapäin Seinäjokea lähempää saisikaan. 


Toinen ultimate-lempparini vuosien varrelta on One tree hill. Parempaa sarjaa saa hakea! Tätä minulla ei olekaan ainuttakaan kautta itselläni ja bongasin tällaisen complete collectionin cdon.comista ja voi kuinka paljon minun tekisi mieli kotiuttaa itselleni tämä sieltä! Meidät erottaa vain enää suolainen 130euron hinta (150euron, jos haluaa Pohjoismaisen julkaisun). Tätä ei edes porukoille tohtisi ääneen mainita, joten tämän hankkiminen jää omille kontoille. Joutunee kyllä ehkä ensin hetken aikaa sulattelemaan ja mutustelemaan ajatusta, ennen kuin viitsii noin suurta summaa tv-sarjaan kuluttaa. :D

Ps. Tuosta viime postauksen tukkajutusta nyt ei taidakaan tarkempaa kirjoitusta tulla, sillä en koskaan saanut tuolta päivältä muita kuvia. Kyseessä oli siis Kuntoportin pikkujoulut joissa olin muotinäytöksessä yhtenä mallina ja sitä varten tukkani oli noin laitettu. :) Kokemushan sekin oli, erityisesti nautin päivässä tuosta osasta kun hiukseni laitettiin. :D

2 kommenttia:

  1. Oioioi toi OTH:N boksi tosiaan houkuttais muakin :D Ainut vaan että mulla on muutama boksi itselläni jo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin houkuttelis! Pikkuten vaan on liikaa hintaa tuolla. :D

      Poista